Få svar på de oftest stillede spørgsmål om produktions- og leveringstider, leveringsmetoder, indpakning og emballage samt hvad du skal være opmærksom på ved modtagelse af din pakke.
Finder du ikke svar på dit spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på post@illux.dk eller 70 25 08 12.
Hvad er produktions- og leveringstiden?
Den vejledende produktionstid er fem hverdage for de fleste produkter + en dags leveringstid. For at se den nøjagtige produktions- og leveringstid kan du lægge de ønskede produkter i din indkøbskurv.
Er der mulighed for expressproduktion?
Ja, du kan tilkøbe expressproduktion ved check out:
Normal express: 3 arbejdsdage
Super express: 2 arbejdsdage
Hvilke leveringsmetoder kan jeg vælge imellem?
Du kan vælge mellem følgende leveringsmetoder, når du handler hos Illux:
Er det ikke muligt for dig at afhente din pakke i dette tidsrum, kan du efter aftale afhente din pakke i vores udleveringsrum. Kontakt os på (+45) 70 25 08 12 eller post@illux.dk for nærmere aftale om afhentningen.
Hvordan indpakkes og beskyttes mit billede?
Dit billede indpakkes i specialudviklet emballage, der minimerer risikoen for fragtskader og skår i modtagelsesglæden.
Videresælger du dine billeder, kan vi efter aftale sende dine ordre i neutral indpakning med private label, så du står som afsender.
Er billeder i store formater også godt indpakket?
Ja, dit billede indpakkes grundigt uanset størrelsen. Selv meget store billeder er derfor godt beskyttet under fragten.
Hvad skal jeg være opmærksom på ved modtagelsen af min pakke?
Undersøg straks ved modtagelsen om emballagen har synlige skader, slag eller trykmærker. Er pakken beskadiget, bedes du gøre én af følgende:
Hvad hvis jeg først opdager skaden på varen efter kvittering?
Opdager du først skaden på din vare efter kvittering, skal du straks henvende dig til os på post@illux.dk med dokumentation for skade.
Dokumentationen skal indeholde følgende:
VIGTIGT: Behold emballage til sagen er afsluttet
Følg os