FAQ: Indpakning, fragt og levering

Få svar på de oftest stillede spørgsmål om produktions- og leveringstiderleveringsmetoderindpakning og emballage samt hvad du skal være opmærksom på ved modtagelse af din pakke.

Finder du ikke svar på dit spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på post@illux.dk eller 70 25 08 12.

Produktions- og leveringstider

Hvad er produktions- og leveringstiden?
Den vejledende produktionstid er fem hverdage for de fleste produkter + en dags leveringstid. For at se den nøjagtige produktions- og leveringstid kan du lægge de ønskede produkter i din indkøbskurv. 

Er der mulighed for expressproduktion?
Ja, du kan tilkøbe expressproduktion ved check out:
Normal express: 3 arbejdsdage
Super express: 2 arbejdsdage

Leveringsmetoder

Hvilke leveringsmetoder kan jeg vælge imellem?
Du kan vælge mellem følgende leveringsmetoder, når du handler hos Illux:

  • GLS pakkeshop - 59,00,-
  • GLS erhvervspakke - 59,00,-
  • PostNord - 99,00,-
  • Danske fragtmænd - 188,00,-
  • Hent selv hos Illux - 0,00,-
Priserne er vejledende. Den endelige pris fremgår, når du kommer til indkøbskurven.

Kan jeg selv afhente min pakke hos Illux?
Ja, du kan vælge at afhente din pakke på vores adresse Sverigesvej 11, 8660 i Skanderborg i åbningstiden:
  • Mandag - torsdag: 08.00-16.00
  • Fredag: 08.00-15.30

Er det ikke muligt for dig at afhente din pakke i dette tidsrum, kan du efter aftale afhente din pakke i vores udleveringsrum. Kontakt os på (+45) 70 25 08 12 eller post@illux.dk for nærmere aftale om afhentningen. 

Indpakning og emballage

Hvordan indpakkes og beskyttes mit billede?
Dit billede indpakkes i specialudviklet emballage, der minimerer risikoen for fragtskader og skår i modtagelsesglæden.

Videresælger du dine billeder, kan vi efter aftale sende dine ordre i neutral indpakning med private label, så du står som afsender.   

Er billeder i store formater også godt indpakket?
Ja, dit billede indpakkes grundigt uanset størrelsen. Selv meget store billeder er derfor godt beskyttet under fragten. 

Ved modtagelse af din pakke

Hvad skal jeg være opmærksom på ved modtagelsen af min pakke?

Undersøg straks ved modtagelsen om emballagen har synlige skader, slag eller trykmærker. Er pakken beskadiget, bedes du gøre én af følgende:

    1. Har fragtmanden tid til at vente, bedes du pakke varen ud og undersøge, om den har taget skade. Hvis varen er transportskade, kvittér da IKKE for modtagelsen. Fragtmanden skal tage pakken med retur, og du bedes herefter kontakte os om dette. 

    2. Vil fragtmanden ikke vente, bedes du notere skaderne på emballagen ved kvittering for modtagelse. Undersøg herefter selve varen. 

Hvad hvis jeg først opdager skaden på varen efter kvittering?

Opdager du først skaden på din vare efter kvittering, skal du straks henvende dig til os på post@illux.dk med dokumentation for skade.
Dokumentationen skal indeholde følgende:

  • Billeder af skaden på produktet
    Billede af produktet i fuld størrelse
  • Billeder af emballage
  • Billede af pakkelabel

VIGTIGT: Behold emballage til sagen er afsluttet

 

Følg os